Suuret saappaat

Elämä jatkuu, vaikkakin ilman Jatsia:(

Miten paljon me koettiinkaan yhdessä!!

-on turha surra sitä minkä on menettänyt, pitää olla onnellinen siitä mitä on omistanut-

Kyllähän se järkikin sanoo, etten mä ikinä saa samanlaista koiraa mitä Jatsi oli, mutta olen iloinen siitä että sain omistaa Jatsin kaltaisen koiran, kaikille ei suoda edes tätä "once in a lifetime" tilaisuutta. Mulle se suotiin ja siitä olen onnellinen!!

Mitä saappaisiin tulee, jätti Jatsi jälkeensä isot saappaat täytettäviksi, löytyykö niin isoja tassuja mistään, että ne täyttyisivät?

Twii yrittää kovin mahduttaa pikku tassujaan niihin saappaisiin, se on oikeesti kuin pikkujatsi tokoa treenatessaan, ehkä Twiin sattumalta tulolla oli tarkoitus..

Pepsi taas haluaa isoisän agisaappaisiin, on siinäkin täytettävää ja paljon, mutta Pepsi lupasi laittaa vaikka kaikki 4 tassua yhteen saappaaseen, ellei muuten onnistu:)

Viime päivien ainoat itkuttomat hetket (töiden lisäksi) ovatkin olleet treenit näiden saappaan täyttäjien kanssa!!

Sunnuntaina oltiin tsaukkilassa tollereiden kanssa ja Twii tokotti hienosti, eilen se teki ihan pokkana tyhjää ruutua & kokonaista ruutua, tänään se oppi täyskäännöksen a´la Jatsi!!

Pepsi pääsi tänään Jaakon yksärille ja meni hurjan hienosti, vaikka ensin näytti siltä että Jaakon pakkomielle "kyllä se kääntyy" oli saanut aikaiseksi ihan täystuhon meidän uralla:)

Tehtiin tosi makee putken leijeröinti ja perään pakkovalssi joka myytiin mulle ensin valssina ja heti alkoi ahdistaa..
..pienellä termin muutoksella, tämä hieno!!

Jenkkikäännöskin jouduttiin tekemään, jotta sain pitää pääni ja irroittaa Pepsi ilman että mun pitää hikihatussa juosta esteeltä esteelle:)

Lopuksi vielä Jaakko väänsi rautalangasta mulle jaakotuksen ja se me opetellaan, se oli kivaa!!

Illan kruunasi kuitenkin ToTo osuus, jossa a) ToTo irtosi b) irtosi poikkariin, en olisi tätä päivää uskonut näkeväni!!

Kiitos Jaakolle hyvänmielen treeneistä & siitä että ollaan videokamaa:)