Se vaan on niin hieno...

Nyt ei tuu -kaikki onnistuu- postausta:)

Viikonloppuna treeneistä taukoa kun ohjaaja oli valottamassa keskisuomalaisia tokon saloihin ja kyllä me oltiin (oltiinhan?) kaikki sitten sitä mieltä, että toko on kivaa!

Tänään sitten into piukeena treenaamaan (näin luulin) mutta ei..

Twiipu takutti taas maahanmenoa ja kun se saatiin kuntoon, sieltä maasta ei sitten voinut lähteä ikinä enää mihinkään, tsiisus! Ja kun mä en anna periksi ja kun koira ei anna periksi, siinä sitten ollaan..

..tämä tilannehan olisi helposti lauennut, jos olisi vaikka pitänyt pienen tauon, käynyt lenkillä tms. mutta enhän mä voi kokeessakaan sanoa, että jatketaan mainoskatkon jälkeen:)

Tilanne siis jatkui ja naapuriakin vähän jo nauratti kun yks vaan makaa maassa vaikka mä tekisin mitä!! (mua ei naurattanut!)

Mutta tämä peli päättyi Lentsu - Twii 1-0:)))

Koomista oli että hetken päästä Twiin veli tuli yksärille ja eka ongelma -maahanmeno-, sukuvika siis:)

Illalla olikin suuri hetki pennun elämässä kun se pääsi kouluksiin ei tekemään vaan olemaan ja hei, se osasi olla! Ja kun se vielä osasi olemistensa jälkeen tokottaa, mä olin niin onnellinen!!

Yksittäiset ongelmat tulee ja menee, kokonaisuus ratkaisee!! Twiipu on kokonaisuudessaan hieno! Ja hienoa, että se on!