Hurlumhei:)

Eilen tehtiin tarkkuutta, täsmällisyyttä, kokonaisuuksia eli sitä oikeaa tokoa. Tänään vaan pidettiin kivaa ja kivaa meillä olikin:)

Mä olen joskus toisten blogeja lukiessa miettinyt, kenen koira haluaisin olla? En siis mitenkään henkilökohtaisesti haluaisi olla varsinaisesti kenenkään, itse asiassa en edes haluaisi olla koira mutta sillai tyylillisesti miettien, kenen koira oisin..

..mihinkään lopputulokseen en sitten ole koskaan päätynyt, mutta en mä ainakaan haluaisi ettei munhun (jos siis olisin se koira), oltaisi koskaan tyytyväisiä!!

Twiipun kanssa oon ajatellu, kun sehän on oikeesti vasta 1 v. että saa tehdä pieniä/isoja virheitä kunhan tekee hyvällä asenteella. Hyvällä asenteella varustetulla koiralla on sitten isona "helpompi" vaatia sitä prikulleen oikeeta tekemistä.

Näin mä tein Jatsinkin kanssa ja näin mä teen Twiipunkin kanssa! Tässä video tämän päivän treeneistä sisältäen niitä pieniä ja isoja virheitä, mutta asenne, se oli kuulkaa kohillaan:)

Treeni-iloa kaikille!!!